IT slovník

Aj zložité technické témy dokážeme podať ľudsky a zrozumiteľne. Našim cieľom je, aby ste vždy rozumeli našim riešeniam, a pre každý prípad máme pripravený IT slovník.

D

Dohoda o úrovni poskytovaných služieb (SLA)

SLA je kontrakt medzi poskytovateľom IT služieb a zákazníkom, ktorý definuje úroveň kvality služieb, reakčné časy a dostupnosť systémov. Obsahuje metriky na meranie výkonnosti služieb a podmienky kompenzácií v prípade ich nesplnenia. SLA je kľúčový dokument na zabezpečenie spoľahlivosti IT infraštruktúry a profesionálneho prístupu poskytovateľa služieb.

Potrebujete pomoc s IT?

Potrebujete pomoc s IT?

Opíšte nám svoj problém v krátkom formulári a my sa vám čo najskôr ozveme s riešením.

1 / 4

2 / 4

3 / 4

4 / 4

S čím vám pomôžeme?

Koľko zamestnancov má vaša spoločnosť?

S čím vám bližšie pomôžeme?

Ako vás môžeme kontaktovať?